Servicevoorwaarden

1. Inleiding

Deze algemene voorwaarden (hierna “Voorwaarden”) zijn van toepassing op de diensten (hierna “Diensten”) die worden aangeboden door So Communications (hierna “wij” of “ons”). Door akkoord te gaan met deze Voorwaarden, gaat u akkoord met het gebruik van onze diensten.

 

2. Diensten

Onze belangrijkste diensten omvatten:

 

Zakelijke Bezoeken Regelen: wij bieden ondersteuning bij het plannen en coördineren van zakelijke bezoeken en vergaderingen.

 

Vertaalservice: vertaling en lokalisatie van documenten en websites.

 

Mediacoördinatie: wij bieden ondersteuning bij interviews en programma-productie.

 

3. Verantwoordelijkheden van de Gebruiker

De gebruiker is verantwoordelijk voor:

Intellectuele eigendomsrechten: het respecteren van auteursrechten en andere intellectuele eigendomsrechten met betrekking tot de verstrekte inhoud

Juiste informatie: het verstrekken van nauwkeurige en volledige informatie die nodig is voor de uitvoering van de diensten.

Wettelijke naleving: het naleven van alle toepasselijke wet- en regelgeving bij het gebruik van de diensten.

 

4. Totstandkoming van de Overeenkomst en Betaling

Totstandkoming: de overeenkomst komt tot stand zodra wij uw aanvraag hebben ontvangen en bevestigd.

Betaling: de kosten voor de diensten worden vooraf overeengekomen en schriftelijk bevestigd. Betaling dient te geschieden via bankoverschrijving of een andere overeengekomen betaalmethode.

 

5. Annuleringsbeleid

Bij annulering van de dienst gelden de volgende voorwaarden:

Zakelijke Bezoeken Regelen: bij annulering tot 14 dagen voor aanvang van het programma wordt 80% van de kosten terugbetaald. Daarna is geen restitutie mogelijk.

Vertaalservices: bij annulering vóór de start van de vertaalwerkzaamheden wordt 50% van de kosten terugbetaald. Na aanvang van de werkzaamheden is geen restitutie mogelijk.

Mediacoördinatie: bij annulering vóór de start van de dienstverlening wordt 100% van de kosten terugbetaald. Na aanvang van de dienstverlening is geen restitutie mogelijk.

 

6. Levering van Diensten en Kwaliteitsgarantie

Leveringstijd: de levertijd wordt in overleg met de gebruiker vastgesteld.

Kwaliteitsgarantie: wij streven naar de hoogste kwaliteit in onze Diensten. Eventuele problemen na levering worden binnen de vooraf overeengekomen reikwijdte opgelost.

 

7. Beperkingen van Aansprakelijkheid

Wij zijn niet aansprakelijk voor enige schade (direct, indirect, incidenteel, gevolgschade) die voortvloeit uit het gebruik van onze Diensten, behalve in geval van opzet of grove nalatigheid aan onze zijde.

 

8. Verwerking van Persoonsgegevens

Wij verwerken persoonsgegevens in overeenstemming met ons privacybeleid. Persoonsgegevens worden uitsluitend gebruikt voor het leveren van de diensten en worden niet aan derden verstrekt, tenzij wettelijk verplicht.

 

9. Wijzigingen in de Overeenkomst

Wij behouden ons het recht voor om de inhoud van de diensten te wijzigen. Wijzigingen worden pas van kracht na schriftelijke bevestiging door beide partijen.

 

10. Toepasselijk Recht en Bevoegde Rechtbank

Op deze Voorwaarden is Nederlands recht van toepassing. Geschillen worden voorgelegd aan de bevoegde rechtbank in Nederland.

 

11. Wijzigingen in de Voorwaarden

Wij behouden ons het recht voor om deze Voorwaarden te allen tijde te wijzigen. Wijzigingen worden op onze website gepubliceerd en zijn van kracht vanaf het moment van publicatie.

 

12. Overmacht (onvoorziene omstandigheden)

Wij zijn niet aansprakelijk voor vertragingen of onderbrekingen in de dienstverlening die worden veroorzaakt door overmacht (onvoorziene omstandigheden). In een dergelijk geval zullen wij de gebruiker zo spoedig mogelijk informeren en passende maatregelen overwegen.

 

1. Situaties die als overmacht worden beschouwd:

Onder overmacht vallen onder andere, maar niet uitsluitend:

-Gezondheidsproblemen of epidemieën (zoals nieuwe virussen)

-Natuurrampen (zoals aardbevingen, overstromingen, tyfoons, branden, enz.)

-Overheidsmaatregelen of wetswijzigingen

-Verkeersongevallen, ongelukken in fabrieken of de logistiek

-Oorlog, terroristische activiteiten, rellen

-Stroomstoringen, internetstoringen of andere infrastructuurproblemen

 

2. In geval van vertraging:

Als er vertraging optreedt als gevolg van overmacht, zullen wij waar mogelijk informatie verstrekken over de duur van de vertraging en inspanningen leveren om het probleem op te lossen.

 

Zodra de oorzaak van de overmacht is opgeheven, hervatten wij de dienstverlening zo snel mogelijk.

Wij kunnen alternatieve oplossingen overwegen om de impact van de vertraging tot een minimum te beperken, maar wijzigingen in de uiteindelijke levertijd worden in overleg met de gebruiker vastgesteld.

 

3. Onderbreking of niet-uitvoering van de dienst:

Indien het als gevolg van overmacht onmogelijk is om de dienst te leveren (bijvoorbeeld in het geval van een ongeval of ramp), zullen wij de gebruiker zo snel mogelijk op de hoogte stellen van de situatie.

In dat geval zijn wij niet aansprakelijk voor de vertraging en aanvaarden wij geen verantwoordelijkheid voor eventuele gevolgen, zelfs als alternatieve diensten moeten worden aangeboden of herschikkingen nodig zijn.

 

Indien de dienst geheel niet kan worden uitgevoerd, zal het reeds betaalde bedrag pro rata worden terugbetaald voor het niet-uitgevoerde gedeelte van de dienst.

 

4. Vrijwaring van aansprakelijkheid voor schade:

Wij zijn niet aansprakelijk voor enige schade (direct, indirect of incidenteel) die voortvloeit uit vertragingen, onderbrekingen of het niet uitvoeren van de dienst als gevolg van overmacht.

 

De gebruiker stemt ermee in geen schadevergoeding te eisen voor enige vertraging of onderbreking veroorzaakt door overmacht.

 

5. Overige regelingen:

Indien een vertraging door overmacht langdurig aanhoudt, kan de overeenkomst in overleg met de gebruiker tijdelijk worden opgeschort of beëindigd. In dat geval zullen terugbetalingen of andere regelingen ook in onderling overleg worden vastgesteld.

 

13. Kennisgeving en opvolging bij vertraging

In het geval van vertragingen of onderbrekingen veroorzaakt door overmacht, zullen wij de gebruiker zo spoedig mogelijk informeren en gedetailleerde informatie verstrekken over de aard van de vertraging of onderbreking.

 

Indien vertraging optreedt, zullen wij ook informatie verstrekken over de verwachte hervatting van de dienst.

 

Wij zullen ons inspannen om passende alternatieven voor te stellen en de best mogelijke service aan de gebruiker te blijven leveren.